“Els diaris segmenten super-bé. Però ni ells mateixos no ho venen això. Un senyor que compra un diari li interessa a un venedor de qualsevol cosa. La gent que compra i llegeix un diari interessa”. Aquesta ha estat l’última intervenció del periodista Toni Piqué al bar “37 grados” de l’Avinguda de Roma amb Borrell, en el curs del tercer Bcnmedialab, un espai de reflexió sobre el món de la comunicació impulsat per un grup de joves periodistes.

Avui el tema de debat era “quin serà el futur del paper” i per parlar-ne han convidat 3 experts: el periodista  Louis Charles Tiar -editor de la revista mensual “Barcelonés”, José Sanclemente, president d’Imagina Media i  Toni Piqué. En l’ambient d’aquestes converses sura molt la crisi de les empreses periodístiques, l’escepticisme davant el futur de la professió periodística i les ganes que tindrien moltíssims professionals de viure de la seva pròpia pàgina o d’agrupar-se amb d’altres periodistes i crear petits mitjans. Però això encara està per veure que sigui possible. Per cert s’ha mencionat que segons un estudi d’alguna gran empresa de mitjans als diaris en paper com a mitjà de masses els hi queden 5 anys. Jo no ho sé, espero que no i en tot cas jo seguiré comprant-ne. Però estic d’acord amb Toni Piqué, han d’explicar això de la “qualitat” del seu públic.

No hi ha cap article relacionat.