Unes 48.000 persones han corregut la Cursa d’El Corte Inglés, que amb la d’avui ha arribat a la 32a edició. Com sempre, ambient molt familiar, barceloní, de totes les edats, crits d’ànim des del públic, en aquests 32 anys El Corte Inglés ha aconseguit consolidar una festa esportiva i cívica amb el seu nom.

Com dic al títol, si hem de buscar algun tret especial de la carrera d’aquest any aquest podria ser que s’han vist moltes samarretes groc fluorescent amb el nom de Marc Ingla, candidat a la presidència del Barça. No “moltíssimes” però sí “moltes”: les suficients per veure’n per aquí i per allà. Com podríem anomenar aquest fenòmen? Potser màrqueting dins de màrqueting? Dues campanyes en una? (Vull dir la d’El Corte Inglés i la de Marc Ingla que com qui no vol la cosa s’hi fica). A l’arribada a plaça Catalunya el locutor estava molt orgullós de la Cursa: “Expliqueu que tenim una de les millors curses del món”. O deia la millor?

No hi ha cap article relacionat.