Ja sabeu que aquest és un blog ciutadà, no és un blog professional, té esperit periodístic i intenta tenir rigor però el faig en temps lliure, vaig escrivint a mida que veig coses i amb excepcions puntuals no hi puc aprofundir sinó més aviat explicar-vos en format més o menys “notícia” coses que he observat: veig fets que em criden l’atenció per allà on passo, faig foto, anoto i escric, com a ciutadà dels nostres temps que sóc de Barcelona, Catalunya i del món. És la manera com puc fer aquest blog, amb constància però amb senzillesa i com a simple observador ciutadà. Per això els vostres comentaris i apreciacions són tan importants sobretot quan feu apreciacions perquè sabeu del tema i per això quan són especialment rellevants m’agrada destacar-los com a post. És el cas del comentari que ha deixat en Marcus al post “Pintades contra l’AVE davant la Pedrera”. Jo deia que hagués preferit una parada a Passeig de Gràcia o a l’estació de França que a la Sagrera, diu en Marcus:

“Una petita apreciació. L’estació de la Sagrera és molt més important del que sembla. No només serà una estació d’AVE també hi haurà rodalies, metro, autobusos i taxis. Serà un centre d’intermodalitat brutal. Més coses: si et fas una imatge del mapa de barcelona al cap, l’estació de Sants dona servei a la part esquerra de Barcelona. Quan s’enllesteixi la Sagrera tindrem la part dreta de Barcelona amb accés a AVE. Però no només has de pensar en Barcelona. L’AVE és un servei metropolità. Amb l’estació de la Sagrera pràcticament tota Barcelona i l’àrea metropolitana estarà poc temps en cotxe i en transport públic d’una estació d’AVE. En defintiva la Sagrera no és un caprici sinó que ofereix un enorme potencial a Barcelona i els seus ciutadans. Fer una estacio d’AVE al Passeig de gràcia crec que no seria molt viable. Massa petita potser? I molt a prop de Sants? I l’estacio de França està molt aillada. Em refereixo que no està ben conectada a la resta de la xarxa de rodalies. És una estació d’origen i final.”