Ho havíem intuït, oi? La CUP de Barcelona és qui està fent la campanya “80.000” o “vuitantamil”, que ha omplert la ciutat d’adhesius i cartells grocs i negres. El que no sabíem era quin era el missatge de fons i ara ja s’ha fet públic, es tracta d’una campanya sobre la manca d’habitatge: “Un 25 per cent de la població té problemes per a accedir a un lloc on viure. El 80% del pressupost familiar es destina a l’habitatge. El 2009 hi va haver una vintena de desnonaments diaris. Aquestes són només algunes de les dades que han impulsat la CUP de Barcelona a engegar una campanya  sobre habitatge i urbanisme…” diu el seu blog. Volen impulsar que es faci  un cens real dels pisos buits que hi ha a la ciutat.

Per cert! L’últim adhesiu el vaig fotografiar als lavabos del bar La Juglaresca, del carrer Sant Lluís de Gràcia. La campanya del “vuitantamilt” també havia arribat fins aquell racó de món…

 

No hi ha cap article relacionat.