Mireu quina recollida de sabatilles usades feia dissabte el Centre Assís a la plaça de Sant Vicenç de Sarrià. Segons explica el cartell, la campanya forma part del projecte Run for help: “Recollim sabatilles usades per a persones i comunitats que les necessiten”, diu el seu perfil de Twitter.
About The Author
Related Posts
2 Comments
Leave a reply Cancel·la les respostes
Cercador
Subscriu-t’hi!
Hemeroteca
Posts més recents
Post per temes
Comentaris recents
- Pepe Ribas a la presentació d'Ajoblanco a Madrid: "Aneu a les hemeroteques a llegir què deien diaris com el Tele/Exprés, que no estan digitalitzats" - guillemcarbonell.cat en Madrid 2018
- Madrid 2018 - guillemcarbonell.cat en ARCO 2018 i com empitjorar el relat
- Guillem Carbonell en Tendències / Entrevista a Javi Estalella: un dels principals disc-jockeys de Barcelona (Buenavista DJ) i Product Manager del Razzmatazz
- Merda SECA en Tendències / Entrevista a Javi Estalella: un dels principals disc-jockeys de Barcelona (Buenavista DJ) i Product Manager del Razzmatazz
- Vídeos de la segona presentació de les memòries de Nazario, a la llibreria ANTINOVS - barcelona.st en Santi Vila a la presentació de les memòries de Nazario: “Si assimilem l’underground, qui farà la crítica? Qui és que no està subjecte a la subvenció del Conseller de Cultura?”
Fabulós.
L’altre dia vaig ficar al contenidò de recollida de ropa i sabates ,moltes coses per que les aprofitesin qui les nessessiti.
En fa molta pena quan les deixin al costat de les escombreries.
I tant, Paki… És molt bèstia la de gent que es veu dormint al carrer a la nit, i fent de rodamóns durant el dia. Recorda el que vèiem als Estats Units fa 10 i 20 anys, moltíssims homeless a les ciutats, i ens impactava.